۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
تعداد بازدید: ۷۰۵۴۶۰
نایب رئیس هیئت مدیره سابق استقلال در گفتگو با خطوط:
رئیس سابق کمیته فوتبال ساحلی گفت: از نگاه جامعه شناختی نیز می‌توان به روحیه جاه طلبی کشور‌های چین و امریکا در کسب موفقیت‌های ورزشی پی برد تا جایی که رونالدو به چین رفت و در دیدار با مسئولان این کشور بیان کرد جاه طلبی شما در کسب موفقیت‌های ورزشی در المپیک مرا تحت تاثیر قرار داده است.
کد خبر: ۲۱۳۶۲

 قدرت دیپلماسی بالای صنعت ورزش در جهان| چین آمریکا چگونه مدال‌ها را درو میکنند؟

عوامل افزایش احتمال موفقیت در کسب مدال|رونالدو: جاه طلبی چین در کسب موفقیت‌های ورزشی در المپیک مرا تحت تاثیر قرار داد!

 پایگاه خبری تحلیلی خطوط، به مناسب روز تربیت بدنی و ورزش به بررسی علت موفقیت چین و آمریکا در کسب مدال در رویدادهای بزرگی چون المپیک پرداخته ایم تا شاید چراغی باشد برای مسئولان حاضر، چراکه در بازی های هانگژو کشورهایی بالاتر از ایران قرار گرفتند که در مقایسه با توانایی جوانان ما این سوال پیش می آید  که چرا ما نمی توانیم؟!

 

 قدرت دیپلماسی بالای صنعت ورزش در جهان| چین آمریکا چگونه مدال‌ها را درو میکنند؟

 

 موفقیت زمانی شروع شد که سیاست اصلاحات در ورزش کلید خورد

رضا صادق پور، نایب رییس هیئت مدیره سابق باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار خطوط گفت: چین و آمریکا با سیاست اصلاحات در ورزش ودرهای باز چرخش نخبگان جوان و باتجربه «ترکیبی »را کلید زدند. سرمایه گذاری در احداث و توسعه امکان ورزشی قهرمانی و تفریحی، ساختن آزمایشگاه های طب ورزشی، ارائه خدمات ورزش های درمانی و پزشکی، تحقیقات بنیادی و کاربردی در زمینه های مختلف علوم ورزشی، سرمایه گذاری در تربیت و آموزش نیروهای انسانی متخصص و واجد شرایط در زمینه های مورد نیاز در بخش خصوصی و دولتی و توسعه باشگاه های ورزشی به عنوان یک کالای سودآور در جامعه.

 

 قدرت دیپلماسی بالای صنعت ورزش در جهان| چین آمریکا چگونه مدال‌ها را درو میکنند؟

 

رونالدو: جاه طلبی شما در کسب موفقیت‌های ورزشی در المپیک مرا تحت تاثیر قرار داد

صادق پور تصریح کرد: از نگاه جامعه شناختی نیز می توان به روحیه جاه طلبی کشورهای چین وآمریکا در کسب موفقیت های ورزشی پی برد تا جایی که رونالدو به چین رفت و در دیدار با مسئولان این کشوربیان کرد جاه طلبی شما در کسب موفقیت‌های ورزشی در المپیک مرا تحت تاثیر قرار داده است.

 

 قدرت دیپلماسی بالای صنعت ورزش در جهان| چین آمریکا چگونه مدال‌ها را درو میکنند؟

اجرای کاربردی شایسته مداری در همه ی سطوح سازمانی ،پژوهش محوری تئوری وکاربردی کردن دانشکده های ورزشی ،زیر ساخت قوی ورزشهای مادر  به درو کردن مدالها در المپیک می انجامد.

 

عوامل باعث افزایش احتمال موفقیت در کسب مدال

 رئیس سابق کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: رعایت استانداردهای علم مدیریت، اصول و مبانی علم مدیریت، علم تمرین، علم روانشناسی در تمرین و مسابقه، علم تغذیه، تکنولوژی دراختیار، الگوی شایسته محوری، شاخص توسعه انسانی موفقترین افزایش احتمال موفقیت ورزشی کشورها در المپیک بوده است. چین وآمریکا از منظر جامعه شناسی و قدرت نفوذ ورزش در دنیای کاربردی پذیرفته اند که ورزش صنعت است واز  قدرت دیپلماسی بالا ونرمی در جهان برخوردار است و متحدان همراه تری را از طریق ورزش می توانند گرد هم اورند، شرایط جغرافیایی وزیست محیطی ، درجه توسعه یافتگی و شرایط اقتصادی درآمد سرانه ، جمعیت جوان و مستعد و همچنین اجرای کاربردی شایسته مداری در همه سطوح سازمانی، پژوهش محوری تئوری وکاربردی کردن دانشکده های ورزشی ، زیرساخت قوی ورزش های مادر  به درو کردن مدال ها در المپیک می انجامد.

برچسب ها: رشته های ورزشی کاروان ورزشی ایران بازی های المپیک چین آمریکا تربیت بدنی
ارسال نظر
آخرین اخبار